100 kali haji dan 100 kali perang di jalan allah swt ( 100 times of pilgrimage and 100 times of war in the way of allah swt )



       Assalamu'alaikum warahmatullah hiwabarakatuh. Good day my brothers. Hehehe. There is an interesting article this morning for you. Want to know ? Well, try to note the title of the article above, and imagine. I do not know who can afford that much. But, we can get a value or reward that is equal to that amount. How ? Every morning and afternoon, you simply read subhanallah, alhamdulillah, laailahaillallah, and allahuakbar. Each reads as much as 33x every morning and afternoon.

Hopefully with the emergence of this article, make us more aware, will be mistaken and grateful for the goodness of allah swt, our god who has this universe. Rise up my friend, and gain your good value, on this great opportunity that still exists.



Assalamu'alaikum warahmatullah hiwabarakatuh. Selamat siang para saudaraku. Hehehe. Ada artikel menarik pagi ini untuk anda. Mau tau ?

Baiklah, coba perhatikan judul artikel di atas, dan bayangkan. Entah siapa yang sanggup dengan jumlah yang banyak itu. Tapi, kita bisa mendapatkan nilai atau pahala yang setara dengan jumlah itu. Bagaimana ? Setiap pagi dan sore, anda cukup membaca subhanallah, alhamdulillah, laailahaillallah, dan allahuakbar. Masing-masing dibaca sebanyak 33x setiap pagi dan sore.

Semoga dengan munculnya artikel ini, membuat kita lebih menyadari, akan kesalahan dan mensyukuri kebaikan allah swt, tuhan kita yang mempunyai semesta alam ini. Bangkitlah sahabatku, dan raih nilai pahalamu, pada kesempatan besar yang masih ada ini.


Popular Posts