agar udang aman dimakan dan tidak menimbulkan gatal alergi ( so that the shrimp is safe to eat and does not cause allergic itching )

   

      How are you tonight ? Hopefully today you are happy. Do you like to eat shrimp? I guess the answer is for sure, hehehe. But some people are afraid to eat these very tasty foods, most fearful of allergies and itching, which will irritate their skin.

But starting from you reading this article, your shrimp will not be naughty anymore, I guarantee. after this you can eat shrimp as much as possible without having to fear allergies and itching.

Wear charcoal, yes, charcoal from wood that has been burned. Combine charcoal with water, and soak the shrimp into the water, for 1 day. you can store the shrimp soaked into the refrigerator. After that, the shrimp is ready to be cooked and you consume with your friends or family. Hopefully useful, hopefully remain cheerful, happy to share with you.



Apa kabar malam ini ? Semoga hari ini anda bahagia. Anda suka makan udang ? Saya tebak jawabannya adalah pasti, hehehe. Namun sebagian orang takut untuk memakan makanan yang sangat lezat ini, sebagian besar takut akan mengalami alergi dan gatal, yang akan mengganggu kulit mereka.

Tapi dimulai dari anda membaca artikel ini, udang anda tidak akan nakal lagi, saya jamin. setelah ini anda dapat makan udang sebanyak-banyaknya tanpa harus takut mengalami alergi dan gatal.

Pakailah arang, ya, arang dari kayu yang telah dibakar. Campurkan arang dengan air, dan rendam udang  ke dalam air itu, selama 1 hari. anda bisa menyimpan udang yang direndam ke dalam kulkas. Setelah itu, udang siap untuk dimasak dan anda konsumsi bersama teman atau keluarga anda. Semoga bermanfaat, semoga tetap ceria, senang berbagi dengan anda.

Popular Posts