jodoh dan menikah di dalam islam ( marriage in islam )



       Assalamu'alaikum warahmatullah hiwabarakatuh. Have a good night tonight for all of you, until the morning. thank you for friends who have stopped in this silence, hehehe.

Tonight in the islamic article there is about a mate and married. Come on who's married? Hehehe. friends, getting married in the religion of islam is a must if the heart has been steady to carry it out. The order to marry is also in the qur'an. Like allah who created everything in this world in pairs, for example good and bad. So we as human beings are also like that, doing what allah says in the book of the qur'an.

So do not ever have intentions in the heart to live without a lover, because that's the same as we by breaking the command of allah swt in the book of the qur'an. How, buddy? Hopefully this article is helpful and easy to understand. Forgive for the limitations of this science, because there is still a lot of Islamic knowledge that is not yet known and must still learn a lot. We apologize profusely, and are happy to share with you.



Assalamu'alaikum warahmatullah hiwabarakatuh. Semoga malam ini indah untuk sahabat islam semua, hingga sampai pagi nanti. terima kasih untuk sahabat yang sudah mampir di kesunyian ini, hehehe.

Malam ini dalam artikel islam ada tentang jodoh dan menikah. Ayo siapa yang sudah menikah ? Hehehe. sahabat, menikah di dalam agama islam adalah suatu keharusan bila hati telah mantap untuk melaksanakannya. Perintah untuk menikah juga ada di dalam al'quran. Seperti allah swt yang menciptakan segala sesuatu di dunia ini berpasangan, contohnya baik dan buruk. Maka kita sebagai manusia juga seperti itu, menjalankan apa yang diperintahkan oleh allah swt di dalam kitab al'quran.

Jadi jangan pernah ada niat di dalam hati untuk hidup tanpa kekasih, karena itu sama saja kita dengan melanggar perintah allah swt di dalam kitab al'quran. Bagaimana, sobat ? Semoga artikel ini cukup membantu dan mudah dimengerti. Maafkan atas keterbatasan ilmu ini, karena masih banyak ilmu islam yang belum diketahui dan masih harus banyak belajar. Mohon maaf sebesar-besarnya, dan senang berbagi dengan anda.

Popular Posts