luka anda lambat sembuh ? kenali sebabnya ( your wounds heal in a long time? this is why )

   

      Good night for you all, how about tonight? Is it happy? Hopefully. KC is coming back for you, trying to present the best articles for you to read. And for those of you who want to advertise on this blog, you can to contact.

Friends, tonight there are things related to health, we just go to the main article so you do not wait long and sulk, hehehee. You are injured, either because of falling or cutting knives when working in the kitchen, but you feel your wounds are very long to heal. That's a reasonable question in your heart. But, beware, maybe you are having diabetes. Yes, diabetes is a symptom caused by excess sugar in the body, diabetes can cause your wounds to be very long to heal.

What if this happens to you who are pregnant? You will very long sleep in the hospital, like renting an inn, hehehe. So, from now on guard and pay attention to the sugar levels in your body, do not consume too many colored drinks. Remember, health is expensive and unhealthy will be a lot of your activities are stopped. For that from now on, keep your sugar levels in your body. Hopefully healthy, happy to share with you.



Selamat malam untuk anda semua, bagaimana malam ini ? Apakah bahagia ? Semoga saja. KC hadir kembali untuk anda, berusaha menyajikan artikel terbaik untuk anda baca. Dan untuk anda yang ingin memasang iklan di blog ini, anda bisa menghubungi.

Sahabat, malam ini ada hal yang berhubungan dengan kesehatan, kita langsung saja ke pokok artikel agar anda tidak lama menunggu dan ngambek, hehehee. Anda terluka, entah karena jatuh atau teriris pisau ketika berkerja di dapur, tapi anda merasakan luka anda sangat lama bisa sembuh. Itu pertanyaan yang wajar di hati anda. Tapi, waspadalah, mungkin anda sedang mengalami diabetes. Ya, diabetes adalah gejala yang timbul karena kelebihan kadar gula di dalam tubuh, diabetes dapat menyebabkan luka anda menjadi sangat lama bisa sembuh.

Bagaimana bila ini terjadi pada anda yang sedang hamil ? Anda pasti akan sangat lama tidur di rumah sakit, seperti sedang menyewa penginapan, hehehe. Jadi, mulai dari sekarang jaga dan perhatikan kadar gula di dalam tubuh anda, jangan terlalu banyak mengkonsumsi minuman yang berwarna. Ingatlah, kesehatan itu mahal dan tanpa sehat akan banyak aktifitas anda yang terhenti. Untuk itu dari saat ini, jagalah kadar gula dalam tubuh anda. Semoga sehat, senang berbagi dengan anda.

Popular Posts