mitos nasi yang bisa menangis ( mythical rice that can cry )

      Hi the inhabitants of the internet world, good night for you. This blog will try to accompany in every day you, so please pray for this blog always update the latest article, at least 1 week 1 article, hopefully.

The good readers, in life are always many unique things. That's life, there's always something new. Whether to be learned or just to be known. Like the myth of this one, is a myth that he said rice can cry if not eaten. Yes, the rice that is on our plate when eating. So, if you are eating, but your rice is still left on the plate, it will cry. Sad and weird yes? Hehehe. This myth is not a fabricated myth, but it is a myth that is believed for hundreds of years. No wonder, why the parents are angry when the rice you eat is not exhausted. May believe it is not, but it's a myth. Something unknown, and still a great mystery in this life. Good night, hopefully keep the spirit, warm regards, happy to share with you.




Hai para penghuni dunia internet, selamat malam untuk anda. Blog ini akan berusaha menemani di setiap hari anda, jadi mohon doa anda agar blog ini selalu update artikel terbaru, minimal 1 minggu 1 artikel, semoga saja.

Para pembaca yang baik hati, dalam hidup memang selalu banyak hal yang unik. Itulah hidup, selalu ada hal baru. Entah untuk dipelajari atau hanya untuk diketahui. Seperti mitos yang satu ini, adalah satu mitos yang katanya nasi bisa menangis bila tidak dimakan. Ya, nasi yang ada di piring kita ketika makan. Jadi, apabila anda sedang makan, tetapi nasi anda masih tersisa dipiring, nasi itu akan menangis. Sedih dan aneh ya ? Hehehe. Mitos ini bukan mitos yang dikarang, tapi ini adalah mitos yang dipercaya selama ratusan tahun. Tidak heran, kenapa kedua orang tua marah saat nasi yang anda makan tidak habis. Boleh percaya boleh tidak, tapi itu mitosnya. Sesuatu yang belum diketahui asalnya, dan masih menjadi misteri besar dalam kehidupan ini. Selamat malam, semoga tetap semangat, salam hangat, senang berbagi dengan anda.



Popular Posts