agar kondisi tubuh tetap bugar segar ( in order to keep the body fit fresh condition )

   

      Good morning all of you, may your activities in this day smoothly. And whatever you do will benefit others and reap the rewards.

Of course, you need a fit body condition to do the activities every day. How to keep your body fit? I will give you a few tips, do not grieve, hehehe.

First, start your morning by drinking two glasses of water. Water works to smooth the process of metabolism in your body. In order for every part of your body to work well and produce qualified personnel for you. And you will not easily lethargic.

Second, eat regularly. Morning, noon, and night. Although you eat a little does not matter, as long as your stomach is not empty. Because the stomach will continue to work all the time, and we must give food in our body for the work of the stomach. Food is like a food for our bodies.

Third and last, enough sleep time, and do not forget to relax. This is very important in our lives. When explained, it will require a lot of writing about it. You just have to do it to make this something useful in your life every day, even for your future. How ? Do not ever get tired to try, there are still many people who will need you live, now or later. Good morning, happy to share with you.



Selamat pagi anda semua, semoga aktifitas anda di hari ini lancar. Serta apapun yang anda kerjakan akan bermanfaat untuk orang lain dan memetik hasil.

Tentu saja, anda perlu kondisi tubuh yang bugar untuk melakukan aktifitas setiap hari. Bagaimana cara agar tubuh tetap bugar ? Saya akan memberikan sedikit tips untuk anda, jangan bersedih, hehehe.

Pertama, awali pagi hari anda dengan minum dua gelas air. Air berfungsi melancarkan proses metabolisme di dalam tubuh anda. Agar setiap bagian dalam tubuh anda berkerja dengan baik dan menghasilkan tenaga yang berkualitas untuk anda. Dan anda tidak akan mudah lesu.

Kedua, makan secara teratur. Pagi, siang, dan malam. Walau anda makan sedikit tidak jadi masalah, asalkan perut anda tidak kosong. Karena perut akan terus berkerja sepanjang waktu, dan kita harus memberi makanan dalam tubuh kita untuk kerja perut. Makanan adalah seperti bahan makanan untuk tubuh kita.

Ketiga dan terakhir, cukupi waktu tidur anda, dan jangan lupa untuk bersantai. Hal ini sangat penting dalam hidup kita. Bila dijelaskan, akan membutuhkan tulisan yang banyak tentang hal ini. Anda hanya harus melakukannya saja agar sesuatu ini bermanfaat di dalam kehidupan anda setiap hari, bahkan untuk di masa depan anda nanti. Bagaimana ? Jangan pernah lelah untuk mencoba, masih banyak orang yang akan membutuhkan anda dihidupnya, sekarang atau nanti. Selamat pagi, senang berbagi dengan anda.

Popular Posts