waspada, mie mentah bisa merobek usus anda ( alert, raw noodles can tear your intestines )

   

      Good night, how are you all? Just one sentence for you, enjoy this evening. Hopefully you always feel at home with this blog.

In youth, or now, do you often eat raw noodles? Yes, the instant noodles you eat, but you do not cook. Usually raw noodles are often used as snacks by children as well as adults. But do you know the danger that threatens? This raw noodle can cause your intestines to tear.

Raw noodles can not be destroyed in the intestine, and it takes more than a day to crumble. What happen ? It will tear your intestines when eaten in an empty stomach. Personal experience, this has happened to my own family, and doctors know the cause by eating raw noodles. Do you still want to continue? Hopefully this article useful for you, and can be a reflection for your health. Hope you are healthy, happy to share with you.



Selamat malam, apa kabar anda semua ? Hanya satu kalimat untuk anda, selamat menikmati malam ini. Semoga anda selalu betah bersama blog ini.

Di waktu muda, atau sekarang, apakah anda sering makan mie mentah ? Ya, mie instant yang anda makan, tetapi tidak anda masak. Biasanya mie mentah sering dijadikan cemilan oleh anak-anak juga orang dewasa. Tapi apakah anda tau bahaya yang mengancam ? Mie mentah ini bisa menyebabkan usus anda robek.

Mie mentah bisa tidak hancur di dalam usus, dan membutuhkan lebih dari satu hari untuk hancur. Apa terjadi ? Itu akan merobek usus anda ketika dimakan dalam keadaan perut kosong.  Pengalaman pribadi, ini pernah terjadi pada keluarga saya sendiri, dan dokter mengetahui penyebab oleh karena makan mie mentah. Apakah anda masih mau melanjutkan ? Semoga artikel ini bermanfaat untuk anda, dan bisa sebagai bahan renungan untuk kesehatan anda. Semoga anda sehat, senang berbagi dengan anda.

Popular Posts