rhoma irama, musisi tiada tanding ( rhoma irama, most amazing musicians )


      Good morning, let's welcome today with cheerful, may our activities all be smooth. And of course the success may always accompany you all.

Today there rhoma irama, legendary musicians whose names always adorn the world of dangdut music in indonesia. Over a hundred songs he has created, and of course the rhythm song is always liked by his fans.

What are the advantages of rhoma songs? Not just about love, rhoma irama has also written many songs that become the advice for life. For example a song titled mirasantika, this song contains about the advice that we do not use drugs and beverages containing alcohol. For example, also a song titled keramat, this song contains advice that we always respect our mother. Rhoma irama song is always packed with good music to hear, and very suitable to be heard when relaxed. This makes the rhoma irama different from the musicians we know. In my opinion, Rhoma irama is an most amazing musician. What do you think ?



selamat pagi, mari kita sambut hari ini dengan ceria, semoga aktifitas kita semua menjadi lancar. Dan tentunya keberhasilan semoga selalu menemani anda semua.

Hari ini ada rhoma irama, musisi legendaris yang namanya selalu menghiasi dunia musik dangdut di indonesia. Lebih dari seratus lagu telah dia ciptakan, dan tentu saja lagu rhoma irama selalu disukai para penggemarnya.

Apa kelebihan lagu dari rhoma irama ? Bukan hanya tentang cinta, rhoma irama juga telah banyak menulis lagu yang menjadi nasehat untuk kehidupan. Misalnya lagu yang berjudul mirasantika, lagu ini berisi tentang nasehat agar kita tidak menggunakan obat terlarang dan minuman yang mengandung alkohol. Misalnya juga lagu yang berjudul keramat, lagu ini berisi nasehat agar kita selalu menghormati ibu kita. Lagu rhoma irama selalu dikemas dengan alunan musik yang enak untuk di dengar, dan sangat cocok didengar ketika santai. Ini yang membuat rhoma irama berbeda dengan musisi yang kita kenal. Menurut saya, rhoma irama adalah seorang musisi yang tiada tanding. Bagaimana menurut anda ?



Popular Posts