tips hidup sukses ( succes in life tips )


      Good morning, how are you this morning? Hopefully still in good health and spirit. Because spirit is needed in everyday life, hopefully you keep it that way.

This morning will be presented to you about the tips of successful living. This article is created and summarized from a collection of experiences and advice. Hm, everyone would want to have a successful life. You also like that right? hehehe, below tipsnya.

First, you must be able to differentiate between needs and wants. In this context, we take the example of people who have a simple life. This is necessary so that we can understand the meaning of the struggle in life. What kind of needs is it? The need is like eating and drinking. What does that desire look like? The desire is like wanting to buy jewelry, want to go to a place of entertainment, and more. What should you do and think about? You have to prefer the needs of just desire. Needs number one, desire number 2. Most importantly, you should adjust this with the money you can get. Without this, you will not be able to climb to the ladder of successful living.

Second, discipline. In the work, discipline is indispensable. Discipline is something that a meticulous person has. The question for you, whether a leader will like the work of discipline? the answer, sure and certainly. It is also a part of the process for leading a successful life.

Lastly, Obey and believe in god. In living life, peace of the soul is necessary, so we can be more thoughtful and good in making plans. And you need a god for that matter. Anyone who believes in God, will have more peace in life. Because we all need the back to complain, of course. It's also an important part of getting a successful life.

Above is the most powerful way to get a successful life. The struggle in life, it is very important. When you get into trouble, it's also a struggle in life. Good luck in your life, hopefully be better, thank you for taking the time to read this article, and happy to share with you.



Selamat pagi, bagaimana anda pada pagi ini ? Semoga saja masih dalam keadaan sehat dan semangat. Karena semangat sangat dibutuhkan dalam kehidupan setiap hari, semoga saja anda tetap seperti itu.

Pada pagi ini akan disajikan kepada anda tentang tips hidup sukses. Artikel ini dibuat dan dirangkum dari kumpulan pengalaman dan nasehat. Hm, setiap orang pasti ingin mempunyai hidup yang sukses. Anda juga seperti itu kan ? hehehe, dibawah ini tipsnya.

Pertama, anda harus mampu membedakan kebutuhan dan keinginan. Dalam konteks ini, kita ambil contoh orang yang mempunyai hidup sederhana. Ini diperlukan agar kita bisa mengerti arti perjuangan dalam hidup. Seperti apa kebutuhan itu ? Kebutuhan itu seperti makan dan minum. Seperti apa keinginan itu ? Keinginan itu seperti ingin membeli perhiasan, ingin pergi ke tempat hiburan, dan banyak lagi. Apa yang harus anda lakukan dan fikirkan ? Anda harus lebih memilih kebutuhan dari hanya keinginan. Kebutuhan nomer satu, keinginan nomer 2. Paling penting, anda harus menyesuaikan ini dengan uang yang bisa anda dapat. Tanpa ini, anda tidak akan bisa naik ke tangga hidup sukses.

Kedua, disiplin. Dalam berkerja, disiplin itu sangat diperlukan. Disiplin adalah sesuatu yang dimiliki orang yang teliti. Pertanyaan untuk anda, apakah seorang pimpinan akan menyukai hasil kerja yang disiplin ? jawabannya, pasti dan tentu. Ini juga sebagai bagian dari proses untuk menuju hidup sukses.

Terakhir, Taat dan percaya kepada tuhan. Dalam menjalani hidup, ketenangan jiwa sangat diperlukan, agar kita bisa lebih berfikir dan baik dalam membuat rencana. Dan anda memerlukan tuhan dalam hal ini. Setiap orang yang percaya kepada tuhan, akan lebih memiliki ketenangan dalam hidup. Karena kita semua butuh sandaran untuk mengeluh, pastinya. Ini juga bagian yang penting untuk mendapatkan hidup yang sukses.

Di atas adalah cara yang paling ampuh untuk mendapatkan hidup yang sukses. Perjuangan dalam hidup, itu sangat penting. Ketika anda mendapatkan masalah, itu juga perjuangan dalam hidup. Semoga sukses dalam hidup anda, semoga menjadi lebih baik, terima kasih atas waktu anda menyempatkan untuk membaca artikel ini, dan senang berbagi dengan anda.



Popular Posts