penjualan yang bagus ketika hari spesial ( good selling when a spesial day )


      The big day is coming, and everyone is busy preparing many things. As a person working in the field of trade, what will you do when the big day arrives? What will you sell when it comes to valentine's day or ramadhan day? Well, hopefully this article that read can help.

The big day is when it comes to a special day, lots of people are happy, more opportunities you can get in buying and selling. It is no secret that when this time comes, much of the income from traders is growing rapidly, not the same as regular days. What should you sell? This is the answer for you.

Accessories for body. On the big day, everyone wants to appear following the most recent models, accessories such as bracelets, clocks, and rings are very much sought after by buyers. So it would be great, if you set up capital for these accessories before the special day comes.

Clothes with the most recent model. To support the appearance of the big day, new clothes are things to buy. Since long, this has become a habit of many people. Of course you might as well. So, you should be ready to hunt clothes for your business ahead of the big day to arrive.

Food that can be entertaining. Not just entertaining, but delicious on the tongue, you are very lucky to sell food like this on big day. Because very rarely a person's money has a small amount when the big day. Even when it's a big day, many government agencies give bonuses to workers to celebrate a special day. How about you ? Hopefully it is ready also to welcome the big day. Happy sharing with you.



Hari besar akan tiba, dan semua orang sibuk mempersiapkan banyak hal. Sebagai orang yang bekerja di dalam bidang perdagangan, apa yang akan anda lakukan ketika hari besar tiba ? Apa yang akan anda jual ketika tiba hari valentine atau bulan ramadhan ? Nah, semoga artikel yang baca ini bisa membantu.

Hari besar adalah ketika tiba satu hari yang spesial, banyak orang merasa senang, lebih banyak kesempatan yang bisa anda dapat dalam jual beli. Sudah bukan rahasia bila ketika waktu ini tiba, banyak penghasilan dari para pedagang meningkat dengan pesat, tidak sama seperti hari biasa. Apa saja yang harus anda jual ? Ini jawaban untuk anda.

Aksesoris untuk tubuh. Pada hari besar, setiap orang ingin tampil mengikuti model paling baru, aksesoris seperti gelang, jam, dan cincin sangat banyak dicari oleh para pembeli. Jadi akan sangat bagus, jika anda menyiapkan modal untuk barang aksesoris ini sebelum hari spesial itu datang.

Baju dengan model paling baru. Untuk menunjang penampilan pada hari besar, baju baru adalah benda yang harus dibeli. Sejak lama, hal ini sudah menjadi kebiasaan orang banyak. Tentu anda mungkin juga seperti itu. Jadi, anda harus siap berburu baju untuk usaha anda menjelang hari besar tiba.

Makanan yang bisa menghibur. Bukan hanya menghibur, tapi lezat di lidah, anda sangat beruntung bila menjual makanan seperti ini pada hari besar. Karena sangat jarang uang seseorang mempunyai jumlah sedikit ketika hari besar itu. Bahkan ketika hari besar, banyak lembaga pemerintah yang memberikan bonus uang kepada para pekerja untuk merayakan hari spesial. Bagaimana dengan anda ? Semoga sudah siap juga untuk menyambut hari besar. Senang berbagi dengan anda.

Popular Posts