membuat nasi wangi harum ( make fragrant rice )


      Rice as the main food ingredients will never be separated from our lives in every day. Unique indeed, and according to the fact if the rice is a food that never makes a person bored to always buy and eat it, in this case you may also just realized.

Well, making rice dishes into more fragrant rice and fragrant it is very easy. the secret you only need to add pandan leaves as a complement when cooking rice. Still confused what kind of pandan leaves it? You can see on one picture that is on this blog. Do not need much process in making it, just put pandan leaves with rice when the rice is beginning to ripen. Practical and very easy, hopefully useful and happy to share with you.



Nasi sebagai bahan makanan utama memang tidak akan pernah lepas dari kehidupan kita di setiap hari. Unik memang, dan sesuai fakta jika nasi adalah makanan yang tidak pernah membuat seseorang menjadi bosan untuk selalu membeli dan memakannya, dalam hal ini mungkin anda juga baru sadar.

Nah, membuat hidangan nasi menjadi nasi yang lebih harum dan wangi itu sangat mudah. rahasianya anda hanya perlu menambah daun pandan sebagai pelengkap ketika memasak nasi. Masih bingung seperti apa daun pandan itu ? Anda bisa lihat pada satu gambar yang ada di blog ini. Tidak membutuhan banyak proses dalam membuatnya, cukup letakkan daun pandan bersama nasi ketika nasi sudah mulai matang. Praktis dan sangat mudah, semoga bermanfaat dan senang berbagi dengan anda.

Popular Posts