misteri korban penjajahan ( the mystery of the colonial victims )


      About the mystery of the world, the mystery has always been a delicious spice to be a matter of debate. And it can not be denied, that the topic of mystery is also always crowded when discussed.

For the first topic in the mystery category on this blog, it will raise about a mystery of Indonesia. In Indonesia, since the old mystery about the ghosts of the victims of colonialism always never finished. The story of this always appears in many places from all over Indonesia, probably because too many Indonesians have been victimized as a result of the dark colonial period. Uneasy souls, take an oath from themselves, that some of them will make a mess to the people who still live in the world. A crucial vow, from a tragic death.

It seems once again that many souls die with uneasy circumstances. So no wonder, why so many reality shows in Indonesia are showing a test program of courage, with the fact that many ghosts are indeed wandering in the area of ​​Indonesia. And it is true, if facts are found in history that tells of the tragic deaths due to colonialism.

Coupled with the strong facts of some proof. This is also a factor, many souls who die uneasily sometimes interfere with comfort in society. Are you interested in getting to know a ghost? Please test your courage. Many experts can help you to recognize a world that is not visible to the common eye. Good night, happy to share with you.



Tentang misteri di dunia, misteri selalu menjadi bumbu yang sedap untuk dijadikan bahan perdebatan. Dan tidak dapat dipungkiri, bahwa topik misteri juga selalu ramai bila dibicarakan.

Untuk topik pertama dalam kategori misteri di blog ini, akan mengangkat tentang sebuah misteri dari indonesia. Di indonesia, sejak lama misteri tentang hantu dari para korban penjajahan selalu tidak pernah selesai. Cerita tentang ini selalu muncul di banyak tempat dari seluruh indonesia, mungkin karena terlalu banyak orang indonesia yang telah menjadi korban akibat dari masa penjajahan yang kelam.

Jiwa yang tidak tenang, memakan sumpah dari dirinya sendiri, bahwa sebagian dari mereka akan membuat kekacauan kepada orang yang masih hidup di dunia. Suatu sumpah yang kritis, dari kematian yang tragis.

Sepertinya sekali lagi memang banyak jiwa yang mati dengan keadaan tidak tenang. Jadi tidak heran, mengapa begitu banyak reality show di indonesia yang menayangkan program uji keberanian, dengan fakta bahwa banyak hantu yang memang sedang berkeliaran di daerah indonesia.

Dan memang benar, jika kenyataan banyak ditemukan sejarah yang menceritakan tentang kematian yang tragis karena penjajahan. Ditambah dengan fakta yang kuat dari beberapa pembuktian. Ini juga menjadi faktor, banyak jiwa yang mati dengan tidak tenang kadang mengganggu kenyamanan dalam masyarakat. Apakah anda tertarik untuk mengenal hantu ? Silahkan melakukan uji keberanian. Banyak pakar yang bisa membantu anda untuk mengenal dunia yang tidak tampak oleh mata biasa ini. Selamat malam, senang berbagi dengan anda.

Popular Posts