masjidil haram best



       It's great, write again on this blog. Of course for you who are currently reading, hehe. Masjidil haram best, what is wrong with the haram mosque, ie one mosque in mecca. Anyone who has never been there will be wondering.

This article is special for those of you who are looking for good values ​​in islam. Yes, allah is always the most generous, with so much we are given the ease in finding value for life for the day of reckoning later. It depends on how to use it.

My friend, do you know the privilege of the haram? That is if 1x just pray in the holy mosque, the same as we do 100.000x prayer in another mosque, subhanallah. How long does it take to reach 100,000? That is about 55 years old. How many conveniences that allah gives. May we all be grateful, and always willing to worship Allah. Aamiin.




Senang sekali, menulis lagi di blog ini. Tentunya untuk anda yang saat ini sedang membaca, hehe. Masjidil haram best, ada apa gerangan dengan masjidil haram, yaitu satu mesjid yang ada di mekkah. Setiap orang yang belum pernah kesana, pasti akan bertanya-tanya.

Artikel ini spesial untuk anda yang memburu nilai kebaikan dalam islam. Ya, Allah swt selalu maha pemurah, dengan banyaknya kita diberi kemudahan dalam mencari nilai untuk kehidupan untuk hari perhitungan nanti. Tergantung kita bagaimana memanfaatkannya.

Sahabatku, taukah kamu keistimewaan masjidil haram ? Yaitu apabila 1x saja sholat di masjidil haram, sama dengan kita melakukan 100.000x sholat di masjid lain, subhanallah. Berapa waktu yang dibutuhkan untuk mencapai angka 100.000 ? Yaitu sekitar 55 tahun lamanya.

Betapa banyak kemudahan yang allah swt berikan. Semoga kita semua pandai bersyukur, dan selalu ikhlas beribadah kepada allah swt. Aamiin.

Popular Posts