Memulai sesuatu adalah masalah setiap orang ( starting something is everyone's problem )

   

      A long night night night, a great evening for a date. But that's what people say in love or love. So, do not be sad for those of you who are not in a drunken state of love, at least we are lucky not to get drunk.

For those of you who are not drunk, I will help accompany you, by presenting a new article for you on this week's night. So do not bother giving me a round of applause. Keep the spirit.

Starting something is a problem for everyone. Yes, that's the topic for tonight, mate. Starting something? Many. For example, start to live better, or also start getting acquainted with new people for new relationships and life. There are many things about starting something, but we take a common part.

How hard it is to start something new. Yes, like losing before the fight, like a broken heart before getting acquainted. That is sometimes the miraculous minds of people I can not yet understand. You want to land to a beautiful place, you have a parachute, but you think falling suddenly straight down it hurts. Though there is gravity and other things in the air that are ready to help you. Sometimes here lies the mistake. Some people like to think the process does not exist. While everything needs to process.

Dreams are not just dreams, but dreams are the lifelines we are designing, friends. Indeed, time will not force you, but he is always walking and definitely heading up.

And there is not anything big in this world that is obtained through the instant way. Unless you buy instant noodles. So what are you waiting for, start from now, finish the framework you have created. Do not let your skeleton get to the beginning, just like someone who likes to sign up for a job but does not want to go through a test. That's ridiculous, man. Just wasting paper only. Good evening, happy to share with you, peace for all.



Malam minggu malam yang panjang, malam yang asyik buat buat berkencan. Tapi itu kata orang yang sedang kasmaran atau sedang mabuk cinta. Jadi, jangan bersedih untuk anda yang sedang tidak dalam keadaan mabuk cinta, paling tidak kita beruntung tidak mabuk.

Untuk anda yang sedang tidak mabuk, saya akan bantu menemani anda, dengan menyuguhkan artikel baru untuk anda pada malam minggu ini. Jadi tidak usah repot memberi saya tepuk tangan. Ayo semangat.

Memulai sesuatu adalah masalah untuk semua orang. Ya, itu topiknya untuk malam ini, sobat. Memulai sesuatu apa ? Banyak. Misalnya, memulai untuk hidup lebih baik, atau juga memulai berkenalan dengan orang baru untuk hubungan dan kehidupan yang baru. Banyak hal tentang memulai sesuatu itu, namun kita ambil bagian yang umum saja.

Betapa sulit memulai sesuatu yang baru. Ya, seperti kalah sebelum berperang, seperti patah hati sebelum berkenalan. Itulah kadang ajaibnya pikiran orang-orang yang belum bisa saya mengerti. Anda ingin mendarat ketempat yang indah, anda punya parasut, tapi anda beranggapan jatuh tiba-tiba langsung kebawah itu sakit. Padahal ada gravitasi dan hal lainnya di udara yang siap membantu anda. Kadang disini letak kesalahannya. Sebagian orang seperti menganggap proses itu tidak ada. Sedangkan segalanya perlu proses.

Mimpi bukanlah sekedar mimpi, tapi mimpi adalah kerangka hidup yang sedang kita rancang, teman. Memang, waktu tidak akan memaksakan anda, tapi dia selalu berjalan dan pasti menuju sampai.

Dan tidak ada sesuatu yang besar didunia ini yang didapatkan melalui cara instant. Kecuali anda membeli mie instant. Jadi tunggu apalagi, mulailah dari sekarang, selesaikan kerangka yang telah anda buat. Jangan biarkan kerangka anda itu hanya sampai pada tahap awal saja, seperti seseorang yang menyukai mendaftar pekerjaan tetapi tidak ingin melalui tes. Itu konyol, kawan. Hanya membuang-buang kertas lamaran saja. Selamat malam, senang berbagi dengan anda, peace untuk semua.

Popular Posts