oli mesin bekas jadi uang ( broken machine oil can be money )


      Good day, how is your today? hopefully keep fit, especially for your hard worker. looking for money for the purposes of everyday, required healthy body of course. as we know, so many things that we can use to earn. in this article, there oil oil damaged or unused again, we can use as a field business in looking for an extra income. Yes oil oil from engine, when the damaged we can sell again.

In the area where I, there is a workshop often I visit. owner provide a drum major to make the oil oil that have been damaged. each of vehicles oil change dibengkel that, oil that have been damaged of the vehicle was not removed, but put in drums, shelter that has been provided owner. owner garage has had a subscription buy oil damaged it. at me, 25 liter oil oil that have been damaged have sale price 50.000 rupiah. are you interested in having this business also? good afternoon, and happy to share with you.




Selamat siang, bagaimana kabar anda hari ini ? Semoga tetap bugar, apalagi untuk anda yang pekerja keras. Mencari uang untuk keperluan sehari-hari, diperlukan badan yang sehat tentu. Seperti kita ketahui, begitu banyak benda yang dapat kita gunakan untuk mendapatkan penghasilan. Pada artikel ini, ada minyak oli rusak atau tidak terpakai lagi, yang dapat kita gunakan sebagai ladang usaha dalam mencari penghasilan tambahan.

Ya, minyak oli dari mesin kendaraan, bila sudah rusak dapat kita jual lagi. Di daerah tempat saya, ada sebuah bengkel yang sering saya kunjungi. Pemiliknya menyediakan sebuah drum besar untuk membuat minyak oli yang sudah rusak. Setiap kendaraan yang ganti oli dibengkel itu, oli yang sudah rusak dari kendaraan itu tidak dibuang, tapi dimasukkan ke dalam drum, tempat penampungan yang telah disediakan pemilik. Pemilik bengkel sudah memiliki langganan yang membeli oli rusak itu. Di tempat saya, 25 liter minyak oli yang sudah rusak mempunyai harga jual 50.000 rupiah. Apakah anda tertarik memiliki bisnis ini juga ? Selamat siang,dan senang berbagi dengan anda.



Popular Posts