tips hemat anak kos ( saving tips for student college )

     

      Eeiiits, it turns out we meet again in this blog article. Glad to be able to greet and accompany your valuable time by presenting interesting articles in konten content.

In life, there is a difficult time and an easy time to earn money. The hard time is when we have to save for the needs of life we ​​can meet, especially the basic needs that must always be met every day, such as eating. Have you been to college but not in your city? Yeah right, a wandering college kid, hehe. When it must be a very limited money transfer and you have to do something for the money can be enough. This experience I take from people I've ever met, how to make food that sparingly.

Eggs and the contents of palm that has been smoothed like a collection of rice. These two ingredients you can mix and you cook. To accompany you when eating rice. Here's one way you can save your money. Very small tips but useful for dealing with difficult times. Hopefully useful, happy to share with you.



Eeiiits, ternyata kita berjumpa lagi di artikel blog ini. Senang dapat menyapa dan menemani waktu-waktu berharga anda dengan menyajikan artikel menarik di konten conten.

Dalam hidup, ada waktu yang sulit dan waktu yang mudah untuk mendapatkan uang. Waktu yang sulit adalah ketika kita harus berhemat agar kebutuhan hidup bisa  kita penuhi, terutama kebutuhan pokok yang harus selalu dipenuhi setiap hari, misalnya makan. Apakah anda pernah kuliah tapi bukan di kota anda ? Ya tepat, anak kuliah yang mengembara, hehe. Ketika itu pasti kiriman uang sangat terbatas dan anda harus melakukan sesuatu agar uang bisa cukup. Pengalaman ini saya ambil dari orang yang pernah saya kenal, bagaimana membuat makanan yang hemat.

Telur dan isi kelapa yang sudah dihaluskan seperti kumpulan beras. Dua bahan ini dapat anda campur dan anda masak. Untuk menemani anda ketika makan nasi. Inilah satu cara agar anda dapat menghemat pengeluaran uang anda. Tips yang sangat kecil namun bermanfaat untuk menghadapi masa sulit. Semoga bermanfaat, senang berbagi dengan anda.

Popular Posts