untuk mengobati bibir bengkak ( to treat swollen lips )

   
       Hi, how are you all, today. May be always healthy and fresh in daily activities. And, I am very happy today, because it can present again a new article for you.

Try to see the picture above. Do you know what the picture is? Yes, that is a picture of tobacco. Tobacco that is on the inside of a cigarette that we often suction.

But we will take the unique benefits of the tobacco, and this article will explain to you the unique benefits. Tobacco in cigarettes, can cure when your lips are swollen. I am sure, sometimes a person's lips can become swollen though not sick, here the solution.

Way, mix the tobacco with a little water, tap the tobacco in a dish that has been filled with water until the water color changed pretty brown. After that apply water on your swollen lips. You do not have to worry, because the water that has been mixed with tobacco will be cold when applied. You only need to use the water only, tobacco does not need to follow dioles. It's easy and useful for you, to meet again, happy to share with you.



Hai, apa kabar anda semua, pada hari ini. Semoga selalu sehat dan segar dalam menjalani aktifitas setiap hari. Dan, saya sangat senang hari ini, karena bisa menyajikan lagi sebuah artikel baru untuk anda.

Coba anda lihat gambar di atas. Apa anda tau gambar apa itu ? Ya, itu adalah gambar tembakau. Tembakau yang ada pada bagian dalam rokok yang sering kita hisap.

Namun kita akan mengambil manfaat unik dari tembakau itu, dan artikel ini akan menjelaskan kepada anda manfaat unik itu. Tembakau pada rokok, bisa mengobati ketika bibir anda bengkak. Saya yakin, kadang bibir seseorang bisa menjadi bengkak walalupun tidak sakit, disini solusinya.

Caranya, campurkan tembakau dengan sedikit air, tekan tembakau dalam piring yang sudah diisi air hingga warna air berubah lumayan coklat. Setelah itu oleskan air pada bibir anda yang mengalami bengkak. Anda tidak perlu khawatir,  karena air yang telah dicampur dengan tembakau akan bersifat dingin ketika dioles. Anda hanya perlu menggunakan airnya saja, tembakau tidak perlu ikut dioles. Sangat mudah dan bermanfaat untuk anda, sampai berjumpa lagi, senang berbagi dengan anda.

Comments

Popular Posts