berhati-hati ketika install aplikasi ( be carefull, if install the app )

     

      Good night, lovers of the internet world. We meet again in the internet world category. This blog will always accompany you, and provide useful information of course, hehe. And hopefully will be useful for you.

Tonight, the topic about the dangers of the app. For those of you who are new to the internet world, you will definitely know the word application. Application is a program that is planted into your phone or computer. Applications have many forms of usefulness to support your performance. However, you should also be careful when choosing an application for your phone and computer. Because not all applications are good for you. In fact, there are apps that are deliberately created to harm users, for personal gain. So, do not always install when you get an offer to install the application. It might be better if you ask someone who is an expert on getting to know the app. This is to keep you from losing everything. Because apps can be a big disaster in your life, and already many people are experiencing. Hopefully this information helps you in doing activities in the internet world. Good night, happy to share with you.




selamat malam, para pecinta dunia internet. Kita bertemu lagi di kategori dunia internet. Blog ini akan selalu menemani anda, dan memberikan informasi yang berguna tentu, hehe. Dan semoga akan bermanfaat untuk anda.

Malam ini, topik tentang bahaya aplikasi. Untuk anda yang baru mengenal dunia internet, anda pasti akan mengenal kata aplikasi. Aplikasi adalah sebuah program yang di tanam ke dalam handphone atau komputer anda. Aplikasi mempunyai banyak bentuk kegunaan untuk menunjang kinerja anda. Namun, anda juga harus berhati-hati bila memilih aplikasi untuk handphone dan komputer anda. Karena tidak semua aplikasi baik untuk anda. Bahkan, ada aplikasi yang sengaja dibuat untuk merugikan pengguna, demi keuntungan pribadi. Jadi, jangan selalu install bila anda mendapat tawaran untuk install aplikasi. Mungkin akan lebih baik, bila anda bertanya kepada orang yang ahli tentang mengenal aplikasi. Ini agar menjaga supaya anda tidak rugi dalam segala hal. Karena aplikasi dapat menjadi bencana yang besar dalam kehidupan anda, dan sudah banyak orang yang mengalami. Semoga informasi ini membantu anda dalam melakukan aktifitas di dunia internet. Selamat malam, senang berbagi dengan anda.



Popular Posts