haker ( hacker )

   

       Good afternoon for you all, how are everything. This afternoon is quite hot, just hoping today will rain. It's good to see you back through the article on this blog, warm regards for you.

Btw, ever in the internet world you hear the term hacker / haker? This is another word to describe someone who breaks into or even steals accounts and data from someone. For example you have facebook, today you can play your facebook. And it turns out, tomorrow your facebook day you can not use again, but instead there are others who write your facebook post that person is called a thief or hacker. Or you have deliberately arranged your information, so as not to be presented publicly. However, there are always people who can know the information we have hidden, this person can also be referred to as a data thief or hacker.

From amateurs to professionals, hackers also have classes. Hm, you should be more careful when online, so your account is not burned and your data is not lost by the ignorant work of hackers. Oh yes, you can learn how to secure online in the internet world by searching for tau using google. Well, maybe this is all that can be shared with you for today. Warm greetings, happy to share with you.



Selamat siang semuanya, apa kabar semuanya. Siang ini cukup panas, hanya berharap saja hari ini akan turun hujan. Senang rasanya menjumpai anda kembali lewat artikel di blog ini, salam hangat untuk anda.

Btw, pernahkah di dalam dunia internet anda mendengar istilah hacker / haker ? Ini adalah kata lain  untuk menjabarkan seseorang yang membobol atau bahkan mencuri akun dan data dari seseorang. Contohnya anda punya facebook, hari ini anda bisa memainkan facebook anda. Dan ternyata, esok hari facebook anda tidak bisa anda pakai lagi, tapi malah ada orang lain yang menulis posting di facebook anda orang itulah yang disebut pencuri atau hacker. Atau anda sengaja telah mengatur informasi anda, agar tidak tersaji secara untuk publik. Namun,  selalu masih ada orang yang bisa tau informasi yang telah kita sembunyikan, orang ini juga bisa disebut sebagai pencuri data atau hacker. Dari amatir hingga profesional, hacker juga mempunyai kelas.

Hm, sebaiknya anda lebih berhati-hati ketika online, agar akun anda tidak hangus dan data anda tidak hilang oleh kerjaan jahil dari hacker. Oh ya, anda bisa mempelajari cara aman online di dunia internet dengan cara mencari tau dengan memakai google. Hm, mungkin hanya ini yang bisa disampaikan kepada anda untuk hari ini. Salam hangat, senang berbagi dengan anda.

Popular Posts