tindak pemadaman listrik sebagai perawatan generator ( acts of power outage as a generator treatment )

   

      Greetings to all of you, hm. How this morning, ready to start the activity, I hope so too. You are always healthy and always fit, in order to run the activities every day well.

In the category of community articles, there is a light topic for you today. About machine maintenance, a machine that generates electricity for the whole city. So you can watch television, listen to music, and more. Do you know? Why are your government doing blackouts in turn? Today in this area, tomorrow in the area, and so on in turns.

This is all done to maintain the age of an old machine, in order to still be able to generate electricity in your city. Like a television, is it good to play on? As it is also a machine working system that produces electricity in your city, or more familiar with the name of electric generator.

So, this is all done as an act of government, in order to keep the supply of electricity for the people. From the government for the good of the people. You no longer need to be angry because the electricity is often extinguished, because this is for all of us, hehe. Good day, happy to continue your activities, happy to share with you.



Salam pagi untuk anda semua, hm. Bagaimana pagi ini, sudah siap untuk memulai aktifitas, saya harap juga begitu. Anda selalu sehat dan selalu bugar, agar dapat menjalankan aktifitas setiap hari dengan baik.

Dalam kategori artikel masyarakat, ada sebuah topik ringan untuk anda pada hari ini. Tentang perawatan mesin, sebuah mesinnyang menghasilkan listrik untuk seluruh kota. Agar anda bisa menonton televisi, mendengarkan musik,  dan banyak lagi. Taukah anda ? Kenapa pemerintah anda melakukan pemadaman listrik secara bergiliran ? Hari ini di daerah ini, hari esok di daerah itu, dan seterusnya secara bergiliran.

Ini semua dilakukan untuk menjaga umur mesin yang sudah tua, agar tetap bisa menghasilkan listrik di kota anda. Seperti sebuah televisi, apakah baik bila dimainkan terus ? Seperti itu juga sistem kerja mesin yang menghasilkan listrik di kota anda, atau yang lebih kita kenal dengan sebutan generator listrik.

Jadi, ini semua dilakukan sebagai tindakan dari pemerintah, agar tetap bisa menjaga pasokan listrik untuk rakyat. Dari pemerintah untuk kebaikan rakyat. Anda tidak perlu lagi harus marah karena listrik yang sering padam, karena ini untuk kita semua, hehe. Selamat siang, selamat melanjutkan aktifitas anda, senang berbagi dengan anda.


Popular Posts