tipuan dan kasus dalam masyarakat, memakai foto telanjang untuk membuat anda malu ( hoax and case in the community, wearing nude photos to make you embarrassed )

   

       Good afternoon, thank you for reading this blog article, I say. And hopefully the article on this blog will always be able to help your life, now and later, hehe. Hopefully.

On this occasion, I will bring you to know the case, the trick to defame you, so you have to be more careful. In this case, someone, such as someone you know, may ask for your nude photos or videos. After that he will threaten you to ask something from you, if you do not want, he will spread your nude photos or videos to social media, for example facebook. Of course, this will be very harmful to you, in terms of morale or treasure. So, I hope you have to be careful when choosing someone who will be close to you. Good afternoon, hopefully this is useful for you. Happy sharing with you.




selamat sore, terima kasih telah membaca artikel blog ini, saya ucapkan. Dan semoga artikel di blog ini akan selalu dapat membantu kehidupan anda, sekarang dan nanti, hehe. Semoga saja.

Di kesempatan ini, anda akan saya bawa untuk mengenal kasus, tipuan untuk mencemarkan nama baik anda, jadi anda harus lebih hati-hati. Pada kasus ini, seseorang, misalnya orang yang anda kenal, mungkin saja akan meminta foto atau video telanjang anda. Setelah itu dia akan mengancam anda untuk minta sesuatu dari anda, bila anda tidak mau, dia akan menyebarkan foto atau video telanjang anda ke media sosial, contohnya facebook. Tentu, ini akan sangat merugikan anda, dari segi moral atau harta. Jadi, saya berharap anda harus hati-hati ketika memilih seseorang yang akan dekat dengan anda. Selamat sore, semoga ini bermanfaat untuk anda. Senang berbagi dengan anda.



Popular Posts