tipuan dan kasus dalam masyarakat, waspada kepada penyedia layanan ke rumah anda ( hoax and case in the community, alert the service provider to your home )

   

      Good afternoon, definitely ahead of the night for you. Hope to stay healthy always, may be happy always, and happy to be able to present articles useful for you. Let's go directly to the article topic.

The deceit in society, it is often the case. And should be a lesson for all of us, to be more vigilant, hehehe. Articles for this opportunity, comes a hoax from a service provider to your home. Examples of sales that offer goods, and who offer services to fix an item to you, for example fix your television.

In some cases that have occurred, the victim was drugged until unconscious. Perpetrators also wear clothing attributes like professionals, complete with identification and fake business cards. Maybe from now on, you have to be careful with this trick. Because in the past events, the victim has lost even the child's property. Of course this is very dangerous and makes restless. So, you have to be more vigilant from now on. Hopefully useful, happy to share with you.




Selamat sore, pasti menjelang malam untuk anda. Semoga tetap sehat selalu, semoga bahagia selalu, dan senang bisa menyajikan artikel yang bermanfaat untuk anda. Mari kita langsung ke topik artikel.

Tipuan dalam masyarakat, memang sudah sering terjadi. Dan sebaiknya menjadi pelajaran untuk kita semua, untuk lebih waspada, hehehe. Artikel untuk kesempatan ini, datang tipuan dari penyedia layanan ke rumah anda. Contohnya sales yang menawarkan barang, dan yang memberi tawaran jasa memperbaiki suatu benda kepada anda, contohnya memperbaiki televisi anda.

Pada beberapa kasus yang telah terjadi, korban dibius hingga pingsan. Pelaku juga memakai atribut pakaian seperti orang profesional, lengkap dengan tanda pengenal dan kartu nama palsu. Mungkin mulai dari sekarang, anda harus hati-hati dengan tipuan ini. Karena pada kejadian yang telah berlalu, korban mengalami kehilangan harta bahkan anak. Tentu ini sangat berbahaya dan membuat resah. Jadi, anda harus lebih waspada dari sekarang. Semoga bermanfaat, senang berbagi dengan anda.



Popular Posts