tips dan cara agar suami / istri betah dirumah ( tips and how to order husband / wife of don't bored at home )


      Good morning, see you again. Hopefully not bored with articles in this blog, also in the hope can make you entertained. Well, articles this afternoon on how to make husband / wife of don't bored at home. Share your info of experience, stories, and advice, of course for you.

Make a surprise to husband / wife you. This is a little thing, but a lot of people who like surprise, surprise positi not negative. Lest you make a surprise to your wife with your news fired from the office work. Give surprise can give small parcel.

You have often invited talk relaxed. This to your partner feel your presence in life, and make you a couple really life for wife / your husband.

Sometimes invite your partner to celebrate the day so relationship. Moment this will help you to remind your partner of memory struggle you in building relationships. Of course in good memory, and will be a little help make your partner forget about the memory bitter. So not just coffee bitter.



Selamat pagi, berjumpa lagi dengan anda. Semoga tidak bosan dengan artikel di blog ini, juga dengan harapan bisa membuat anda terhibur. Hmm, artikel siang ini tentang bagaimana membuat suami / istri tidak bosan dirumah. Berbagi info dari pengalaman, cerita, dan nasehat, tentu untuk anda.

Buatlah kejutan, untuk suami / istri anda. Ini memang hal kecil, tapi banyak orang yang suka kejutan, kejutan yang positi bukan negatif. Jangan sampai anda membuat kejutan untuk istri anda dengan berita anda dipecat dari pekerjaan kantor. Memberi kejutan bisa dengan memberi bingkisan kecil.

Anda harus sering mengajak berbincang santai. Ini agar pasangan anda merasakan kehadiran anda dalam kehidupannya, dan membuat anda menjadi pasangan yang benar-benar hidup untuk istri / suami anda.

Kadang ajak pasangan anda untuk merayakan hari jadi hubungan. Momen ini akan membantu anda untuk mengingatkan pasangan anda tentang memori perjuangan kalian dalam membangun hubungan. Tentunya dalam memori yang baik, dan akan sedikit membantu membuat pasangan anda melupakan tentang memori yang pahit. Jadi bukan hanya kopi yang pahit.


Popular Posts