arti dan pengertian tentang asmaul husna ( the means and about asmaul husna )

     

       Asmaul Husna, 99 the number of names that are also owned by Allah in Islam. Perhaps not many people know about this asmaul husna, and this article is deliberately written to help you in understanding this asmaul husna, at least can be a little help.

Can be considered a name, can also be regarded as properties. In terms of names, because only the names of gods that may be combined with the sentence of asmaul husna. And in terms of nature, if we find the meaning of the word of asmaul husna. In this case also remain, only the name of the god who may be with the sentence asmaul husna.

Of all the sentences that exist in this world, asmaul husna is the highest sentence and special. You all also know, only god has the right to call it. Hope from this blog, hopefully written articles can be entertaining and helpful in your life. Thank you for reading, happy to share with you.



Asmaul husna, 99 jumlah nama yang juga dimiliki oleh allah dalam islam. Mungkin tidak banyak orang yang tau tentang asmaul husna ini, dan artikel ini sengaja ditulis untuk bisa membantu anda dalam memahami asmaul husna ini, paling tidak bisa sedikit membantu.

Bisa dianggap sebagai nama, bisa juga dianggap sebagai sifat. Dari segi nama, karena hanya nama allah yang boleh digabung bersama kalimat dari asmaul husna. Dan dari segi sifat, bila kita temukan arti kata dari asmaul husna. Dalam hal ini juga tetap, hanya nama allah yang boleh bersama kalimat asmaul husna.

Dari semua kalimat yang ada di dunia ini, asmaul husna adalah kalimat yang paling tinggi dan istimewa. Anda semua juga tau, hanya tuhan yang mempunyai hak untuk sebutan itu. Harapan dari blog ini, semoga artikel yang ditulis bisa menghibur dan membantu dalam kehidupan anda. Terima kasih bersedia membaca, senang berbagi dengan anda.

Popular Posts