fakta unik sepak bola : pemberi assist terbaik di dunia ( the unique fact of football : the best give assists in the world )


     Good morning sports world, hopefully always excited and greeting sport. Back again kontencontent will present a unique article from the world of sports, especially for football on this occasion. What is the article today? Happy reading for you.

In football, assists are an important element to create goals. For that, the role of giving assists in a team is always owned by players who are not haphazard. When asked, who is the best assistant in the world? The answer will fall to an English legend, david beckham.

Speaking of assists, will definitely follow a value of accuracy kicking the ball. You can see how many assists are created by david beckham from a cross. Why cross? Because to do this technique requires high accuracy, as well as placement of a good position to create a good maneuver as well. About the expertise of free kicks, david beckham is certainly no doubt. This player also has a good accuracy in terms of making the bend direction of the ball. Salute to david beckham, happy to share with you.



Selamat pagi dunia olahraga, semoga selalu bersemangat dan salam olahraga. Kembali lagi kontencontent akan menghadirkan artikel unik dari dunia olahraga, khusus untuk sepak bola di kesempatan ini. Apakah artikel hari ini ? Selamat membaca untuk anda.

Dalam sepak bola, assist adalah satu elemen penting untuk tercipta gol. Untuk itu, peran pemberi assist dalam suatu tim selalu dimiliki oleh pemain yang bukan sembarangan. Bila ditanya, siapa pemberi assist terbaik di dunia ? Jawaban itu akan jatuh kepada seorang legenda inggris, david beckham.

Berbicara tentang assist, pasti akan ikut suatu nilai keakuratan menendang bola. Anda bisa lihat, berapa banyak assist yang diciptakan oleh david beckham dari umpan silang. Mengapa harus umpan silang ? Karena untuk melakukan tehnik ini dibutuhkan keakuratan yang tinggi, juga penempatan posisi yang baik agar tercipta satu manuver yang baik juga. Tentang keahlian tendangan bebas, david beckham sudah tentu tidak dapat diragukan lagi. Pemain ini juga memiliki keakuratan yang bagus dalam hal membuat lengkung arah bola. Salut untuk david beckham, senang berbagi dengan anda.

Popular Posts