kejadian buruk dalam dunia online internet ( bad events in the online world of internet )


      To improve the quality of life, you are allowed and free to stay close to the internet world. But, do not forget also to always be vigilant. Because if calculated, until now not a few events that occur in this online world. Not only that, bad events in the internet world has also caused huge losses.

Cases of kidnapping and rape. This can happen when a person starts to know new people in the internet world. So, be careful when you start to get acquainted or find new acquaintances.

Cases of fraud, this is also a lot happening in the internet world. Coming from an offer, someone will be interested and make money transfers, then be fooled. So please be more careful when you will accept and agree with an offer.

The murder case, is the most sadistic incident in the internet world. Against a background of mutual or offensive opinions, with this murder could have happened. And because a motive wants to make a profit, murder can happen in this case. From now on, you have to be more careful in the internet world. Hopefully useful, happy to share with you.



Untuk meningkatkan mutu kehidupan, anda boleh dan bebas untuk selalu dekat dengan dunia internet. Tapi, jangan lupa juga untuk selalu waspada. Karena jika dihitung, sampai saat ini tidak sedikit kejadian yang terjadi dalam dunia online ini. Bukan hanya itu, kejadian buruk dalam dunia internet juga telah menimbulkan kerugian yang besar.

Kasus penculikan dan pemerkosaan. Ini bisa terjadi ketika seseorang mulai mengenal orang baru dalam dunia internet. Jadi, hati-hati ketika anda mulai berkenalan atau mencari kenalan orang baru.

Kasus penipuan, ini juga banyak terjadi dalam dunia internet. Berasal dari penawaran, seseorang akan tertarik dan melakukan transfer uang, kemudian tertipu. Jadi, harap lebih hati-hati ketika anda akan menerima dan setuju dengan sebuah penawaran.

Kasus pembunuhan, adalah kejadian paling sadis dalam dunia internet. Dengan latar belakang saling adu pendapat atau menyinggung, dengan ini pembunuhan bisa saja terjadi. Dan karena suatu motif ingin mencari keuntungan, bisa juga pembunuhan terjadi dalam hal ini. Dari sekarang, anda harus lebih hati-hati dalam dunia internet. Semoga bermanfaat, senang berbagi dengan anda.


Popular Posts