mitos tangan dingin ( cold hand myth )

     

       Myth will always be an interesting part of our lives, and the mystery spice that is in myth always wonders its readers. As well as the myth that you will get on articles in this category.

The myth that has evolved since past lives is about planting crops. If every human being has a different destiny when planting a plant. This cold-handed myth is a name for someone who will make all the plants come alive when planted. If you do not have the characteristics of having cold hands, all the plants that you will plant will die, even if you treat the plant properly. Conversely, if you have the characteristics of having cold hands, all the plants will live if you plant, though you do not care well.

It does look weird and we do not think about it. But back again, this is the myth, the myth possessed by this world. Do you want to prove it? You may try. Hope you are entertained, happy to share with you.


Mitos selalu akan menjadi bagian menarik dalam kehidupan kita, dan bumbu misteri yang ada dalam mitos selalu membuat penasaran para pembacanya. Seperti juga mitos yang akan anda dapatkan pada artikel di kategori ini.

Mitos yang berkembang sejak kehidupan lampau adalah tentang menanam tanaman. Jika setiap manusia memiliki takdir yang berbeda ketika menanam sebuah tanaman. Mitos tangan dingin ini adalah sebutan untuk seseorang yang akan membuat semua tanaman menjadi hidup ketika ditanam. Jika anda tidak mempunyai ciri memiliki tangan dingin, semua tanaman yang akan anda tanam akan mati, walau anda rawat tanaman itu dengan baik. Sebaliknya, jika anda memiliki ciri memiliki tangan dingin, semua tanaman akan hidup jika anda tanam, walau tidak anda rawat dengan baik.

Ini memang terlihat aneh dan tidak kita fikirkan. Tapi kembali lagi, ini adalah mitosnya, mitos yang dimiliki oleh dunia ini. Apa anda ingin membuktikannya ? Anda boleh mencoba. Semoga anda terhibur, senang berbagi dengan anda.

Popular Posts